eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozdegustowany konsument › Re: zdegustowany konsument
  • Data: 2002-07-13 08:19:03
    Temat: Re: zdegustowany konsument
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 13 Jul 2002 07:02:13 +0000 (UTC) w artykule <agoj9l$fnv$1@news.gazeta.pl>
    Ewa <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisano co następuje:
    >> Miałam podobny wypadek tyle ze w hipermarkecie i banknot faktycznie okazał
    > sie fałszywy. Stąd wiem, że sklep ma w takiej sytuacji obowiazek spisać
    > protokł (mają specjalny druk) i, niestety, zarekwirować podejrzany przedmiot
    > czyli twój banknot. Po jakimś miesiący wzywawli mnie na komende, spisali
    > zeznania i tyle. Zwrotu kasy nie było.

    Ja rozumiem, że sprzedawca może wezwać policję, ale bardzo interesuje mnie
    podstawa prawna pozwalająca mu zarekwirowć jakąkolwiek moją własność.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1