  • 31. Data: 2009-11-12 18:54:42
    Temat: Re: zazalenie na wyrok sadu
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Johnson pisze:

    > W uproszczonym też wydaje się nakazy.

    No właśnie o tym piszę :)

    > Dziwne. Przecież ty z Łodzi jesteś ??

    No jestem,
    Może po prostu nie zdarzyło mi się sprawdzić -nie pisałem chyba o taką
    kwotę - jak sobie pomyślę, to koło 5 tyś zazwyczaj.

    > Uchwała z dnia 28 lutego 2008 r. Sąd Najwyższy (III CZP 146/07)
    >
    > W razie uprawomocnienia się nakazu zapłaty wydanego w postępowaniu
    > upominawczym sąd zwraca stronie trzy czwarte opłaty od pozwu także
    > wówczas, gdy uiszczona opłata odpowiada wysokością opłacie podstawowej
    > (art. 79 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o kosztach
    > sądowych w sprawach cywilnych, Dz.U. Nr 167, poz. 1398 ze zm.).
    > OSNC 2009/3/39, Biul.SN 2008/2/12
    >
    > 30 zł - 3/4 * 30 zł = 7,50 zł

    A tego nie znałem. Dziękuję

  • 32. Data: 2009-11-12 20:43:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson pisze:

> [...]
    > (art. 79 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy z dnia 28 lipca 2005 r. o kosztach
    > sądowych w sprawach cywilnych, Dz.U. Nr 167, poz. 1398 ze zm.).

    Dodam tylko, że z warszawskich sądów, wydziały które dzielą opłatę,
    są w mniejszości (i zresztą robią to w proporcji 8/22zł). Większość
    sądów - czy to gospodarczych, czy cywilnych - nie dzieli opłaty sądowej,
    jeśli jest to postępowanie uproszczone.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2009-11-12 20:48:17
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jotte pisze:

    > Czemu sam nie zatrudnisz? ;)

    Nie widzę w pomocy rodziców żadnej siary.

    --
    spp

  • 34. Data: 2009-11-12 21:07:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hdhsai$s31$1@news.onet.pl spp <s...@o...pl> pisze:

    > Nie widzę w pomocy rodziców żadnej siary.
    Nie moja wina.
    Pełnoletnia, bezrobotna baba z dzieciakiem (skąd też on się mógł wziąć??)
    zamiast wziąć się do roboty, żyje na garnuszku schorowanych rodziców
    pobierających zasiłki, jak sama bezwstydnie pisze.
    To nie korzystanie z pomocy, to się inaczej nazywa.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2009-11-12 21:11:48
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jotte pisze:

> [...]
    > rodziców pobierających zasiłki, jak sama bezwstydnie pisze.
    > To nie korzystanie z pomocy, to się inaczej nazywa.

    Dojrzejesz - zrozumiesz.
    I to by było na tyle.
    Dla mnie EOT.

    --
    spp

  • 36. Data: 2009-11-12 21:17:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hdhtml$s31$5@news.onet.pl spp <s...@o...pl> pisze:

    > Dojrzejesz - zrozumiesz.
    Też pasożytowałeś?

    > I to by było na tyle.
    > Dla mnie EOT.
    Wisi mi to. Gdybyś był dojrzalszy nie musiałbyś rejterować.
    I to by było na tyle.

    --
    Jotte

  • 37. Data: 2009-11-12 21:35:43
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    > w mniejszości (i zresztą robią to w proporcji 8/22zł). Większość sądów -
    > czy to gospodarczych, czy cywilnych - nie dzieli opłaty sądowej, jeśli

    Ja to rozumiem tak, że dzielenie zachodzi przy zwrocie - przy uiszczaniu
    trzeba m.zd całe 30.

  • 38. Data: 2009-11-12 22:28:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Roman Rumpel pisze:

    > Ja to rozumiem tak, że dzielenie zachodzi przy zwrocie - przy uiszczaniu
    > trzeba m.zd całe 30.

    Tak jest, zgadzam się.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2009-11-13 10:46:08
    Od: GK <g...@g...pl>

    Jotte pisze:

> [...]
    > rodziców pobierających zasiłki, jak sama bezwstydnie pisze.
    > To nie korzystanie z pomocy, to się inaczej nazywa.

    Ale pieprzenie. Kobieta zapytała o konkretną rzecz a wy tu umoralniające
    gadki walicie. To chyba nie jest grupa od oceniania czyjegoś
    postępowania, ani tego jak ktoś żyje? Czyżbym się mylił? Ta grupa się
    nazywa pl.soc.prawo i na taki temat piszcie a nie chrzańcie głupoty.
    Tyle mogę w grzecznych słowach napisać.
    Nie macie nic do powiedzenie na temat to przestańcie śmiecić na grupie.
    G.

  • 40. Data: 2009-11-13 14:35:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hdjddg$26o$1@inews.gazeta.pl GK <g...@g...pl>
    pisze:

> [...]
    > grzecznych słowach napisać.
    > Nie macie nic do powiedzenie na temat to przestańcie śmiecić na grupie.
    Jasno i elokwentnie ;) wyrażona opinia, inteligentne ;)) pytania, cenne
    ;)))) porady .
    Ale co gdyby ktoś miał to wszystko jednak zwyczajnie w dupie?

    --
    Jotte