    From: GK <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zawsze można się obronić, zawsze jest jakieś wyjście
    Date: Tue, 20 Oct 2009 13:11:52 +0200

    Liwiusz pisze:

    > W domu pewnie nie, ale przecież na ulicy sprawdzają. Nawet miałem taką
    > sytuację, że sam ubezpieczyłem nowy samochód 2 dni po zarejestrowaniu go
    > (bo przez te 2 dni stał w salonie). Po kilku miesiącach jakiś policjant
    > z drogówki to wyłapał i miał rzekomo poinformować o tym UFG, ale chyba
    > tego nie zrobił, bo od tego czasu minęło z 7 lat i cisza.

    > Czy jest już taka inwigilacja to nie wiem.

    "A problem już istnieje. Obecnie w Polsce ok. 200 tys. pojazdów nie
    posiada obowiązkowego ubezpieczenia OC."
    Źródło:
    http://serwisy.forsal.pl/artykuly/114379,bez_kary_za
    _brak_oc_przy_kontroli_pojazdu.html
    Tekst z: 2009-02-19 05:45
    czyli w miarę aktualny.

    Reasumując: wypowiedzieć umowę OC, auto do garażu i tyle. Jedynie z
    przeglądami będzie mały problem. Ale zawsze można wykupić OC lub auto na
    lawetę. Ewentualnie pojechać bez OC na własne ryzyko.
    pozdrawiam,
    Grzegorz