  • Data: 2005-11-05 03:08:03
    Temat: Re: zatrzymywanie prawa jazdy za punkty
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 04 Nov 2005 15:29:59 GMT, KaMil napisał(a):

    > trudno uwierzyc, ze policjant wypisuje mandat za
    > konkretne wykroczenie, podpierajac sie taryfikatorem i podaje ilosc
    > punktow z wlasciwego rozporzadzenia, kierowca mandat przyjmuje, a
    > potem nagle okazuje sie (przed sadem), ze to nie bylo wykroczenie.
    A to trzeba sobie wyobrazić np. wyprzedzanie z przekroczeniem linii ciągłej
    dostrzezone przez policjanta przez lornetkę. I przedstawiony składowui
    rysunek poglądowy ze zdjęciem jednoznacznie wskazujący, że policjant nie
    tylko manewru, ale i całego odcinka drogi gdzie ciągłą namalowano widzieć
    nie mógł z miejsca, gdzie wg swoich twierdzeń z radiowozem stał. Kierowca
    mandat przyjął gdyż sam nie był pewien czy linię przekroczył, czy nie.
    Dopiero w drodze powrotnej dokonał tego odkrycia. Ale to jeszcze w
    "kolegialnych" czasach było i nie wiem na jakiej podstwie "odwołanie od
    mandatu" się odbyło.

    --
    pozdro
    poreba