  • Data: 2005-11-05 12:47:49
    Temat: Re: zatrzymywanie prawa jazdy za punkty
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 05 Nov 2005 10:23:54 +0100, Artur Golanski napisał(a):

    > Mylisz pojęcia ! Co innego jest ukaranie za czyn, "który nie jest
    > wykroczeniem", a zupełnie co innego, gdy jest (tu: przekroczenie linii
    > ciągłej). Gdy kierowca nie czuł się winny MK przyjmować nie powinien i
    > racje swoje udowadniać przed sądem.
    Nie odnosiłem się wcale do historii z wątku. Przytoczyłem starą (z okresu
    gdy działały kolegia ds. wykroczeń) historię głównie po to by podnieść, że
    (na jakiej zasadzie *nie wiem*) PO przyjęciu mandatu kiedyś obwinionemu
    udało się i doprowadzić do rozpatrywania sprawy przez kolegium (i nawet
    wygrania). Podkreślam, że nie wiem co wykorzystał obwiniony (a raczej nie
    były to /argumenty/ z rodzaju zkazanych prawem)

    --
    pozdro
    poreba