  • Data: 2006-05-23 16:38:43
    Temat: Re: zatrzymanie prawa jazdy bez badania alkomatem
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ww" <...@...pl> napisał:

    >Decyzja o zatrzymaniu prawa jazdy jest wydawana automatycznie - czy
    >rozpatrywana jest koniecznosc zatrzymania ? (art 137.1)
    Tak sądzę. Sąd postanawia o zatrzymaniu lub nie.

    >Sadem ktory bedzie rozpatrywal sprawe jest "urzedujacy" na terenie w ktorym
    >doszlo do kolizji
    Tak.

    >Oraz czy przysluguje mi prawo odwolania od decyzji, np z uwagi na charakter
    >wykonywanej przezemnie pracy wymagajacy prawa jazdy ? (art137.3)
    Masz prawo złożyć odwołanie od postanowienia sądu i sąd rozważy twoje
    argumenty.

    >Oraz prosze o wyjasnienie art138.2 - zwrot nastapi po ustaniu przyczyn
    Ciebie to nie dotyczy.
    Sąd po rozpatrzeniu wniosku o ukaranie wcale nie musi PJ zatrzymywać i
    stosować kary dodatkowej.

    P.S. Na przyszłość tnij zbędny tekst,nie cytuj całego listu(netykieta)

    --
    Artur Golański