  • Data: 2006-05-23 10:31:17
    Temat: Re: zatrzymanie prawa jazdy bez badania alkomatem
    Od: "ww" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie sądzę. Teraz tylko sąd może podjąć decyzję. Policją pzresyła PJ
    > sądowi w ciągu 7 dni, aten wydaj decyzję o zatrzymaniu w ciągu 14 dni.
    > Czytaj art. 135 do 137 PoRD (link w stopce)

    Decyzja o zatrzymaniu prawa jazdy jest wydawana automatycznie - czy
    rozpatrywana jest koniecznosc zatrzymania ? (art 137.1)
    Sadem ktory bedzie rozpatrywal sprawe jest "urzedujacy" na terenie w ktorym
    doszlo do kolizji czy ten ktory "urzeduje" na obszarze gdzie jestem
    zameldowany ?
    Oraz czy przysluguje mi prawo odwolania od decyzji, np z uwagi na charakter
    wykonywanej przezemnie pracy wymagajacy prawa jazdy ? (art137.3)

    Oraz prosze o wyjasnienie art138.2 - zwrot nastapi po ustaniu przyczyn
    zatrzymania - jak wyglada to w moim przypadku ? (ustaniem przyczyn bedzie
    nienalozenie na mnie kary przez sad w postaci zatrzymania prawa jazdy/uplyw
    terminu zatrzymania w przypadku zasadzenia takiego wyroku)