  • 1. Data: 2004-02-09 17:38:22
    Temat: zatrzymanie prawa jazdy
    Od: "ciupa" <t...@t...net>

    Witam!

    Zostałem oskarzony o spowodowanie kolizji (drobna stluczka - poprostu
    mijajac sie na waskej drodze osiedlowej z samochodem dostawczym najechalem
    na hak obok zaparkowanego samochodu i oddalilem sie z miejsca) bylo to w
    poniedzialek a dopiero w piatek zatelefonowal do mnie sierżancina z komendy
    miejskiej abym sie stawił z prawem jazdy, które mi zatrzymał. Czy decyzja o
    zatrzymaniu mojego prawa jazdy przez policje jest zgodne z prawem i po jakim
    okresie od zdarzenia i czy mial takie prawo zatrzymac mi prawo jazdy.

    Dziękuje za jakie kolwiek informacje

  • 2. Data: 2004-02-09 18:19:17
    Temat: Re: zatrzymanie prawa jazdy
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "ciupa" <t...@t...net> napisał:

    >zatrzymaniu mojego prawa jazdy przez policje jest zgodne z prawem
    Tak, w oparciu o art. 135.1.2 PoRD, w związku z art. 86. § 3 kw.

    Artur Golański
    ----------------
    http://artgola.webpark.pl/kodeks

  • 3. Data: 2004-02-10 00:51:43
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "ciupa" <t...@t...net> napisał w wiadomości
    najechalem
    > na hak obok zaparkowanego samochodu i oddalilem sie z miejsca)

    nieladnie

    > poniedzialek a dopiero w piatek zatelefonowal do mnie sierżancina z
    komendy

    nie "sierzancina' tylko pan sierzant
    nauczymy sie saczunku do policji, wykonuja ciezko prace za psie
    pieniadze

    . Czy decyzja o
    > zatrzymaniu mojego prawa jazdy przez policje jest zgodne z prawem

    tak

  • 4. Data: 2004-02-10 08:36:03
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie "sierzancina' tylko pan sierzant
    > nauczymy sie saczunku do policji, wykonuja ciezko prace za psie
    > pieniadze

    A w dodatku w temacie wątku posiadają jak widać większą wiedzę od jego
    autorzyny;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2004-02-10 15:54:09
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości

    > A w dodatku w temacie wątku posiadają jak widać większą wiedzę od jego
    > autorzyny;)))

    Kierowczyny ?

  • 6. Data: 2004-02-23 14:59:23
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Ciężką pracę wykonują?? Włamano mi się do biura: -nie wykryto sprawcy.
    Ukradziono raz samochód;-nie wykryto sprawcy;ukradziono drugi raz
    samochód;-nie wykryto sprawcy; ukrodziono samochód mojej mamie;-nie wykryto
    sprawcy, ale kiedy WKU chciało mi wcisnąć bilet- policja niczym psy na
    posłudze u pana z jęzorem wyciągnietym przyjechała ustalać mój nowy adres.

    W odniesieniu do ich ciężkiej pracy ja powinienem dostać odszkodowanie, bo
    zapier..lam gorzej niż w obozie koncentracyjnym. Niech tylko nie kradną mi
    znowu samochodu, bo policjant znów bedzie musiał ciężko popracować.

  • 7. Data: 2004-02-23 15:01:20
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    A to zatrzymanie prawka czemu służy ??

  • 8. Data: 2004-02-23 15:56:12
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "remeeq" <r...@o...pl> napisał:

    >A to zatrzymanie prawka czemu służy ??
    1. Tak stanowi prawo (pytanie skieruj do ustawodawcy)
    2. Odpowiadaj 'POD' teksem, a nie 'nad' (netykieta)

    Artur Golański