eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozatrudnienie przez zagraniczna firme, ale praca w Polsce. Jak? › Re: zatrudnienie przez zagraniczna firme, ale praca w Polsce. Jak?
  • Data: 2006-08-12 15:52:20
    Temat: Re: zatrudnienie przez zagraniczna firme, ale praca w Polsce. Jak?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 12 Aug 2006 14:45:09 +0200, Piotr napisał(a):

    > Hmm- to tez jest wyjscie. Ale wspomniales cos o przedstawicielstwie. Jak to
    > wyglada? Czy to jest jakas jednostka zarejestrowana jak np, spolka w Polsce
    > ale bedaca czescia firmy zagranicznej?

    W znanych mi przypadkach była to spółka prawa handlowego najlepiej z o.o.
    (odsyłam do kodeksu spółek handlowych) i 100% udziałów w tej spółce było
    własnością spółki zagranicznej, czy osób i spółek zagranicznych.
    Spółka taka ponieważ działa w Polsce podlega przepisom ubezpieczeń
    społecznych i podatkowych w Polsce, ale nie wiem czy jest to lepsze
    rozwiązanie niż wydelegowanie pracownika z Włoch do Polski.
    Jak założyć spółke było na różnych grupach opisywane kilkaset razy.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    ==>> http://poszukiwane.3mam.net/ !!!! > http://grupy.3mam.net