  • Data: 2022-11-11 23:46:11
    Temat: Re: zatrucie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-11-11, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Sorry, ale to nie śledztwa trzeba tylko sprzętu i ludzi którzy umieją go
    > obsłużyć.

    > 250 osób na sale gimanstyczną to nie tak dużo. Jak to tysiąclatka to
    > będzie 5m3 na człowieka. W klasie będziesz miał podobnie. Już prędzej
    > bym podejrzewał, że "zatrucie" nastapiło inną drogą - zwłaszcza jeśli to
    > "starszaki";)

    Dzieci w wieku wczesnonastoletnim mają ogólnie większe tendencje do
    omdleń. Jak miałem coś z 10-12 lat to parę razy z powodów dość
    nieistotnych zemdleć mi się zdarzyło. Np. uderzyłem się kiedyś w
    sklepie w nasadę kciuka puszką paprykarza szczecińskiego :) Tu, z
    braku paprykarza, pewnie zemdlało z gorąca/duchoty ze 2ch, paru co
    wrażliwszych to widziało i też sobie zemdleli, tak jak ludzie dorośli
    mdleją z widoku nawet małej ilości krwi.

    --
    Marcin