  • Data: 2022-11-12 15:29:06
    Temat: Re: zatrucie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W sumie nie za bardzo chce mi się z Tobą "przepychać", ale wychodzi na
    > to, ze tych dzieci nikt o tym nie uświadomił i zemdlały :-)

    Ale co tu się przepychać - to czysta matematyka. Sala gimanstyczna
    200m2x6=1200m3 na 250 osób 4,8m3 na twarz. Sala lekcyjna 40m2x3m=120m3
    na 25 osób... 4,8m3

    > Żaden powód zemdlenia nie jest "błahy". To jednak chwilowa utrata
    > przytomności.

    Inaczej - utrata przytomności to nie jest (zwykle) błahe zdarzenie.
    Powód może być jak najbardziej błahy - jak widok krwi;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!