    From: n...@s...strefa.pl (SDD)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaswiadczenie o niekaralnosci
    Date: 6 Sep 2003 18:21:55 +0200

    From: "Adam" <f...@f...onet.pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Saturday, September 06, 2003 5:49 PM
    Subject: zaswiadczenie o niekaralnosci

    > Czy w Rejestrze sa dane o ukaraniu (np.grzywna) mimo, ze minal okres po
    > ktorym KK przewiduje zatarcie danego czynu. Czy wtedy mozna pisac ze sie nie
    > bylo karanym ???
    > Adam

    Nie wiem na ile w KRK panuje burdel a na ile jest tam porządek. W każdym razie być
    nie powinny, a to, że jest sie niekaranym można spokojnie pisac...

    A mam przy okazji tez inne pytanie. Co sie dzieje z wpisem w KRK w sytuacji, gdy Sad
    Najwyzszy w trybie kasacji uchyla wyrok - np. sadu II instancji i przekazuje sprawe
    do ponowmego rozpoznania - przez co de facto wracamy do stanu domniemania
    niewinnosci ??