eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozaskarzenie ustawy do trybunalu konstytucyjnego - czy warto › Re: zaskarzenie ustawy do trybunalu konstytucyjnego - czy warto
    From: Tomasz Trystula <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaskarzenie ustawy do trybunalu konstytucyjnego - czy warto
    Date: Thu, 26 Apr 2007 21:43:15 +0000 (UTC)

    Dnia 26.04.2007 Jasko Bartnik <a...@s...nadole> napisał/a:

    > W tym przypadku chodzi o ustawe, ktora szkodzi srodowisku i moze szkodzic
    > bezpieczenstwu obywateli. Nie godzi specjalnie w wolnosci, prawa czy
    > obowiazki. Ze wzgledu na to "moze", przeprowadzenie ekspertyzy powinno
    > bylo sie odbyc. Opieranie sie na _przeswiadczeniu_, ze wlaczone caly dzien
    > swiatla pojazdu poprawiaja bezpieczenstwo na drodze, to za slaby argument.

    Moze szkodzi srodowisku, moze zagraza niebezpieczenstwu obwateli. Nie
    mnie to oceniac, bo ani sie na samochodach nie znam ani na ekologii.
    Dzieki, ze mi przyznales, ze nie godzi w wolnosci, prawa, czy obowiazki
    konstytucjne, bo potwierdza to moja teze, ze nie bedzie mozliwe zlozenie
    skargi konstytucyjnej. Ekspertyzy sobie mozna przeprowadzac, ale jedynie
    podmioty wymienione w moim pierwszym poscie beda mogly cos z tym zrobic,
    i.e. zwrocic sie do TK.

    --
    Tomasz Trystula