  • Data: 2004-04-30 16:32:20
    Temat: Re: zasiłek pielęgnacyjny (czy co ?) - kolejny...
    Od: j...@g...pl (Kuba) szukaj wiadomości tego autora

    "waczek" <w...@i...pl>
    news:c6ttim$mov$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Szanowny Kubo,
    >
    > Wizyta w ZUS Ci nie zaszkodzi, ale nie jest potrzebna.
    > Pozbieraj dokumenty, wypełnij wniosek i udaj się z nim do Urzędu
    > Dzielnicy.... <cap>

    Drogi Waczku,

    Bardzo, bardzo dziękuję za Twoją życzliwośc, bezinteresowną pomoc,oraz za
    jakże cenne rady.
    Na wszelki wypadek wydrukowałem sobie Twój list, aby w każdej chwili móc się
    z nimi zapoznać.
    W świetle udzielonych przez Ciebie raz rzeczywiście nie wiem, czy potrzebna
    będzie jeszcze wizyta w ZUS-ie (choć tak do końca jeszcze jej nie wykluczam,
    ale wydaje mi się ona tak potrzebna, jak do tej pory).
    Aby uzyskać pełnie informacji pozostaje mi wyjaśnić jedną jeszcze, być może
    małą kwestię, a wówczas wszystko będzie jasne: tak się mianowicie składa, iż
    mam inny adres zameldowania, a inny zamieszkania (oba rzecz jasna w
    Warszawie ;) ) stąd też wątpliwość, czy powinienem zgłosić się w Urzędzie
    dzielnicy właściwym dla miejsca zameldowania, czy też zamieszkania. Coś mi
    świta, że powinien to być Urząd właściwy dla miejsca zameldowania, ale taki
    do końca pewny nie jestem stąd też ten prawdopodobnie ostatni post w tym
    temacie z mojej strone.

    Pozdrawiam serdecznie,

    --
    --= cOOba =--