  • Data: 2012-08-18 17:24:21
    Temat: Re: zasiłek a renta
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2012-08-18 08:32, Użytkownik Danusia napisał:
    > Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:k0l5ga$2uv$1@node1.news.atman.pl...
    > Ustawa w zakresie zasiłku dla bezrobotnych (oraz ubezpieczenia)
    > jednoznacznie określa że osobie pobierającej rente (w tym również rente
    > socjalną) nie przysługuje zasiłek dla bezrobotnych oraz prawo do
    > ubezpieczenia przez Urząd Pracy.
    > W dokumentach rejestracyjnych w Urzędzie Pracy jest rubryka ze wnioskujący
    > nie pobiera żadnej renty czy emerytury. Jeżeli tego nie zaznaczył to jest to
    > wyłudzenie nienależnego świadczenia. Konsekwencje zazwyczaj to nie tylko
> [...]

    Animka czy co ?
    Kompletowanie "kwitów" na rentę kilka miesięcy zajmuje, w
    międzyczasie delikwent rejestruje się jako bezrobotny w
    odpowiednim urzędzie i jeśli mu przysługuje to nawet może
    dostać zasiłek. W czasie pobierania zasiłku składa kwity
    na rentę, czeka na komisję lekarską potem na orzeczenie.
    I rentę często dostaje w trakcie pobierania zasiłku.
    Dalej jest dokładnie tak jak opisałem wcześniej.