    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiedzenie - odp radcy prawnego - interpretacja
    Date: Sat, 12 May 2007 09:09:11 +0200

    Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f22np6$4lb$1@opal.futuro.pl...

    > Nawet jesli wnioskodawczyni faktycznie uzytkowala teren przylegly do jej
    > grunt, nie mogla miec do tego gruntu bardziej "wlaścielskiego" stosunku,
    > niz
    > do gruntu na ktorym stal jej dom bedacy jej wlasnoscia - a byl on
    > przedmiotem posiadania zaleznego( uzytkowania wieczystego" -- przyznam ze
    > te
    > wywody sa dla mnie malo jasne i logiczne.
    > Dodam, ze prawo wlasnosci do gruntu i domu uzyskala babcia w 2005 r. w
    > ramach przeksztalcenia prawa wieczystego, sasiednia zas dzialke nadal
    > babcia
> [...]

    jak dla mnie (prawnikiem nie jestem) to to jest kluczowy fragment
    jesli babcia dostala ten teren kilkadziesiat lat temu, nie jako wlasnosc,
    tylko w wieczyste uzytkowanie, to ten prawnik ma racje, bo jej wlasnocia
    faktyczna, dom stal sie dopiero po 2005 roku
    co innego jakby ona na samym poczatku dostala ta ziemie na wlasnosc