  • Data: 2007-05-14 10:45:54
    Temat: Re: zasiedzenie - odp radcy prawnego - interpretacja
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    stern wrote:

    > Czy taka odpowiedź wystarczająco Cię satysfakcjonuje?

    Szczerze? To mam jeszcze parę pytań:
    a) które ze zdań jest prawdziwe: adwokat nie może reklamować usług
    innego adwokata, czy też adwokat nie może reklamować swoich usług,
    b) co grozi za złamanie zakazu,
    c) czy trzeba być członkiem korporacji żeby wykonywać zawód adwokata,
    i jeżeli tak to z czego on wynika.

    Gdybyś wskazał gdzie w sieci mogę znaleźć owe ,,wewnętrzne przepisy
    korporacyjne'', to odpowiedziałbym sobie na pierwsze dwa pytania sam.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak