  • Data: 2007-05-13 06:47:12
    Temat: Re: zasiedzenie - odp radcy prawnego - interpretacja
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:f25637$b81$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > to reguluja wewn. przepisy adwokackie i radcowsie.
    > ciebie nie obowiazuja

    czy my tylko w polsce jestesmy debilami czy ktos na swiecie jest jeszcze
    rownie skretynialy

    dla mnie to jest chore i niepojete ze prawnik nie moze reklamowac swoich
    uslug, ze prawnik nie moze jako wynagrodzenie przyjac procentu od wygranej
    sprawy, co dodatnio wplynie na jego zaangazowanie, tylko ma z gory nazocony
    cennik i nie wazne czy kiwnie palcem w bucie czy nie kasuje za to kase, co z
    gory smierdzi jak dla mnie jakim oligopolem i brakiem jakiejkolwiek
    konkurencji