    From: "stavi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiedzenie
    Date: Thu, 21 Mar 2002 09:07:16 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@nat-164.wasko.pl

    > moze.., moze tez sam orzec co do meritum
    >
    > A jeśli tak to jak temu zapobiec ?
    >
    > jesli sad przekaze sprawe do ponownego rozpatrzenia to na 80 proc. Pan
    wygra
    > IMHO
    > mowiac potocznie: takie przekazanie to wyraz dezaprobaty sadu wyzszej
    > instancji dla orzeczenia inst. nizszej, a wiec z korzyscia dla Pana.

    Nie pamiętam już czy o tym pisałem, ale ta moja dawna sąsiadka też przegrała
    sprawę w niższej instancji, odwołała się i sąd wyższej ponownie skierował
    sprawę do niższej i znowu przegrała. A 80% to już dla mnie bardzo dużo. Co
    prawda ona twierdziła, że Ci lokalnie sędziowie są z tamtą kobietą w jakiś
    sposób związani, ale tego nie sprawdziłem (jeszcze). A odwoływac się
    ponownie już nie odwoływała, może kasy już na to nie miała, może
    stwierdziła, że i tak przegra ? Nie wiem. Też się dowiem, o ile jeszcze
    żyje.

    Czy ja mogę domagać się w sądzie wydania dokumentów o jakiejś sprawie, w
    której nie uczestniczyłem ?

    > prosze poczytac kpc, tam jest na ten temat

    poczytam

    > musialby Pan ciagnac sprawe az do kasacji

    a czy wystarczyłoby, abym ciągnął odwołania aż do kasacji ? Czyli np.
    przegrywam sprawe, odwołuję się i tą staram się ciągnąć aż do kasacji ? Czy
    może powiedzą, że następnej to juz nie dotyczy, bo poprzedni wyrok zapadł na
    starych zasadach ? I czy jakbym rzeczywiście złożył taki wniosek i TK zaczął
    to rozpatrywać, to czy mogę domagać się zawieszenia rozprawy na czas
    ropatrywania mojego wniosku przez TK ?

    > nie sadze by TK zakwestionowal konstytucyjnosc przepisow o zasiedzeniu...

    być może, ale z kilku różnych głupich pomysłów moze chociaż jeden wypali.

    Pozdrawiam, stavi