    From: "stavi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zasiedzenie
    Date: Wed, 20 Mar 2002 15:54:57 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@nat-38.wasko.pl

    6

    > Jeżeli chodzi o wykazanie złej wiary to ciężar dowodu spoczywać
    będzie
    > w tej sprawie na Panu. Innymi słowy musi Pan przy uzyciu dowodów obalić
    > domniemanie dobrej wiary. Chyba, że termin 30 letni upłynął - wtedy ta
    > kwestia nie ma znaczenia.

    ale mam pytanie teraz, czy udowodnienie jej złej wiary może mieć wpływ na
    kwestię manifestowania własności (co ma znaczenie dla sprawy) ?

    > dawno

    > Generalnie na Pana korzyść.

    Ok, muszę się dowiedzieć co to (ta moja sprawa) tak na prawdę było. Ale nie
    podoba mi się słowo generalnie. Wg mnie ono nie oznacza "zawsze", "na
    pewno", czyli może się okazać że obróci to się przeciwko mnie, czy że tylko
    nic tym nie zdziałam ?

    A czy to, że jeszcze inny krewny zrobił na mnie darowiznę (1/12 tej
    działki), ale sprawa była tylko u notariusza, to ma znaczenie ? I czy na
    moją korzyść ?

    Pozdrawiam, stavi