  • Data: 2003-12-11 22:11:37
    Temat: Re: zapytanie o prace
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "sygnaturka może mieć do 4 linii"
    > "odpowiada się pod cytatem, do którego się odnosimy"

    I to są według ciebie normy prawne?

    > Tak - np. PLONK

    Taaaa ... niezly zart:P

    > Tak, jest łamaniem prawa zwyczajowego.

    Ech takie "prawo zwyczajowe" ma tyle współnego z prawem co krzesło z
    krzesłem elektrycznym.
    Ja rozumiem ze to grupa o prawie a nie o "prawie zwyczajowym" .

    Zresztą przytoczona przez ciebie definicja jest niezbyt fortunna znalazłem
    lepszą:

    "Prawo jest to zespół norm regulujących stosunki społeczne ustanowionych lub
    uznanych przez państwo i zabezpieczonych aparatem przymusu państwowego. "

    No chyba ze mówimy o "prawie zwyczajowym", wtedy ja sie wyłaczam bo
    dyskusja nie ma sensu.

    Pozdr.