  • Data: 2003-12-11 23:12:31
    Temat: Re: zapytanie o prace
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Thu, 11 Dec 2003 23:11:37 +0100, "Feanor"
    <n...@p...onet.pl> zakodował:

    >I to są według ciebie normy prawne?

    A czy "oko za oko, ząb za ząb" to według _C_iebie normy prawne?
    A czy zarzucenie białej chusty, to norma prawna?

    >Taaaa ... niezly zart:P

    "Zawiasy"... niezły żart
    Grzywna 500PLN - LOL

    >prawa.

    Dokładnie.

    >Ja rozumiem ze to grupa o prawie a nie o "prawie zwyczajowym" .

    A czy prawo prawo zwyczajnowe, to nie prawo?
    W nazwie grupy nie ma "prawo.konstytucyjne" czy "prawo.ustawy"

    >Zresztą przytoczona przez ciebie definicja jest niezbyt fortunna

    Słownik języka polskiego PWN

    > znalazłem
    >lepszą:
    >
    >"Prawo jest to zespół norm regulujących stosunki społeczne ustanowionych lub
    >uznanych przez państwo i zabezpieczonych aparatem przymusu państwowego. "

    Daj mi człowieka, a znajdę paragraf.
    Natomiast PWN jak i encyklopedia Onetu stoi raczej po mojej stronie:
    http://wiem.onet.pl/wiem/fts.html?q=prawo&x=0&y=0

    Moja racja jest najmojejsza.

    >No chyba ze mówimy o "prawie zwyczajowym", wtedy ja sie wyłaczam bo
    >dyskusja nie ma sensu.

    Chcesz powiedzieć, że prawo zwyczajowe nie jest prawem? A chleb
    baltonowski nie jest chlebem?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775