eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozaplata za przedmiot kradziona karta kredytowa itp, co z pieniedzmi? › Re: zaplata za przedmiot kradziona karta kredytowa itp, co z pieniedzmi?
  • Data: 2008-08-13 21:57:43
    Temat: Re: zaplata za przedmiot kradziona karta kredytowa itp, co z pieniedzmi?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Aug 2008, Piotrek wrote:

    > Wynika to z regulaminu karty.

    Ale ten z kolei wynika z przepisów.
    Na pewno wynika, bo dopóki przepisów nie zmienili (jak zmieniali były
    informacje w prasie) to twardo trzymałem się zasady, ze kartą się
    NIE PŁACI.
    Możesz sprawdzić, na paru grupach (m.in. tu) parę osób usiłowało mi
    oględnie dać do zrozumenia, że ktoś tu ma nie po kolei i że to nie oni ;)

    W roli argumentu używałem m.in. różnicy między zasadami płacenia kartą
    w .pl i "na zachodzie", bo zawsze dostawałem takim samym tekstem: że
    "na całym świecie płaci się kartą" :> (..."na innych zasadach",
    o czym - ÓWCZEŚNIE - oponenci zapominali :))

    Stąd, o ile nie pamiętam samego aktu, pamiętam że był wprowadzany :)
    To nie dobrzy bankierzy wprowadzili "zachodnie" normy do
    odpowiedzialności za transakcje kartowe!

    pzdr, Gotfryd