  • 1. Data: 2002-08-28 22:18:35
    Temat: zaplata - pytanie
    Od: Krzysztof Czuma <c...@p...org>

    Dzien dobry,

    Mam taki problemik: zaplacilem NASKowcom w terminie za domene (ltd.pl)
    wskazujac w tytule zaplaty numer faktury i nazwe domeny. Dzis mi te domene
    wylaczyli.

    Urzedasek z NASK oswiadczyl, ze zaplate faktycznie dostali, w tytule jest
    numer faktury i nazwa domeny, ale oni na to leja, poniewaz ksieguja
    zaplaty wg najstarszych zaleglosci. I policzyli sobie za zupelnie inny,
    nie uznawany przeze mnie dlug.

    Czy ja sie myle, ze NASK narusza art.451 Kodeksu Cywilnego, czy tez w
    gaszczu istniejacych przepisow jest cos, co im daje prawo do swobodnej
    oceny za co ja place?

    Krzysztof Czuma

  • 2. Data: 2002-08-29 09:12:56
    Temat: Re: zaplata - pytanie
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    Nie maja prawa jesli dluznik wskazuje na co placi to oni musza to uwzglednic
    przy czym moga najpierw to zaksiegowac na naleznosci uboczne z tytulu tej
    wierzytelnosci (ale tylko tej) i reszte na ta wierzytelnosc. Tylko jesli
    dluznik nie wskazuje na co placi to powinni to zaksiegowac na najdawniej
    wymagalne.
    pzdr

    PS. Oczywiscie jesli w umowie z NASK nie masz inaczej.
    Uzytkownik "Krzysztof Czuma" <c...@p...org> napisal w wiadomosci
    Elektron.pl...

  • 3. Data: 2002-08-29 09:50:02
    Od: j...@p...onet.pl

    > Dzien dobry,
    >
    > Mam taki problemik: zaplacilem NASKowcom w terminie za domene (ltd.pl)
    > wskazujac w tytule zaplaty numer faktury i nazwe domeny. Dzis mi te domene
    > wylaczyli.

    Moim zdaniem zadnego artykulu nie lamia. Twierdza, ze zalegasz z platnosciami.
    Ty zaplaciles za rok biezacy, a oni wylaczyli za zaleglosci.