  • Data: 2009-08-24 07:25:29
    Temat: Re: zapis o odstąpieniu (umowa zakupu nieruchmości)
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> szukaj wiadomości tego autora

    yapann wyskrobał(a):
    > - czy do tego kupujący może wyznaczyć pełnomocnika (w ogólności, oraz
    > szczególnie w przypadku cytowanego zapisu w umowie przedwstępnej) - to
    > bardzo ważne, proszę o wsaprcie informacją

    Do tego może, ale przywołane postanowienie mówi o stawieniu się kupującego -
    a stawienie się czynnością prawną nie jest. Możliwa jest interpretacja, że
    kupujący może stawić się osobiście razem z pełnomocnikiem - kupujący tylko
    "stawi się", a pełnomocnik podpisze protokół odbioru. Wiem, że bez sensu,
    ale w świetle postanowienia mogłoby przejść. Wobec takiego sformułowania jak
    jest, można się spodziewać problemów przy działaniu tylko przez
    pełnomocnika.

    --
    .B:artek.