  • Data: 2005-01-15 13:09:06
    Temat: Re: zalegle alimenty (nie pobrane) - czy sie przedawnily ?
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Troche wykroczylem poza glowny watek, ale:

    sandra napisał(a):
    > wspolnego wychowania i wspierania sie w podejmowaniu decyzji co do pociech
    > ...w innym przypadku robicie duzy blad wychowawczy

    awykonalne, a zwlaszcza pozniejsze respektowanie poczynionych ustalem
    (nie sklamie jak powiem ze byly to dziesiatki, z pozoru skutecznych rozmow)

    > rozsadek i jeszcze raz rozsadek inaczej Was zagonia w kozi rog :)

    tak juz sie niestety stalo, hm... i chyba za pozno na radykalne zmiany
    dzieci juz sa zbyt samodzielne i swiadome.

    > soba na partnerstwo ale oparte na szczerosci inaczej oboje wyciagacie

    ok, tak z zalozenia mialo to wygladac (i w wiekszej mierze - powiedzmy
    90% na przeciagu tych lat wygladalo), jak wiec wytlumaczyc aktualny
    pozew mojej "bylej" ? ja to odbieram jak "noz w plecy" i zamach na
    wypracowane ustalenia.