  • Data: 2005-01-15 11:53:16
    Temat: Re: zalegle alimenty (nie pobrane) - czy sie przedawnily ?
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news" <color@#wytnij.to#gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:csat81$c7v$1@sklad.atcom.net.pl...
    > miau napisał(a):
    > co fakt - to fakt, wielokrotnie tak bywalo, i w druga strone tez bywalo.

    uwazam i jestem pewna, ze gdy usiadziecie razem z byla zona na szczera
    rozmowe dot. przyszlosci Waszych dzieci dojdziecie do porozumienia obojetnie
    jakie macie charaktery , szczera rozmowa dot. tego jak dzieci Wami
    manipuluja a to odegra sie w zyciu pozniejszym powinnisci spotkac sie sami
    bez udzialu dzieciaczkow i porozmawiac o tym problemie , podjac decyzje
    wspolnego wychowania i wspierania sie w podejmowaniu decyzji co do pociech
    ...w innym przypadku robicie duzy blad wychowawczy

    > czy to porazka wychowawcza ?

    jasne :) znaja Wasze czule punkty

    a co mam zrobic jak dziecko z placzem w
    > glosie mowi ze chce...

    rozsadek i jeszcze raz rozsadek inaczej Was zagonia w kozi rog :)

    > - jak dla mnie to byla chora propozycja -

    a ja nie uwazam zeby to byla zla decyzja jedynie tylko to ze nie ustalacie
    miedzy soba co bedzie dla nich dobre i nie decydujecie juz Wy jako rodzice
    tylko dzieci pod plaszczykiem , ze mame tez juz wyrolowali mowiac jak to u
    ciebie a mama slepo im wierzy wlasnie dlatego powinienes zazegnac jakies
    uwagi do mamy wzgledem Waszego zycia bo tak czy siak bedziecie kazde z
    osobna juz sobie zycie ukladac i w tej kwestii sobie to wyjasnic , godzac
    sie z Waszymi pogladami co kto i ja bedzie sobie ukladal a co do dzieci
    oboje razem w porozumieniu tak by im to wyszlo na dobre , pozwolic miedzy
    soba na partnerstwo ale oparte na szczerosci inaczej oboje wyciagacie
    wnioski z ich zachowan i tak wlasnie uzgadniajac ustalic wspolne spotkanie
    z dziecmi i przedstawic im Wasze zdanie , obojetnie gdzie te dzieci beda to
    piecze nad nimi powinniscie w kazdym ich zachowaniu miec oboje

    stad caly proces, ale byc moze
    > przez to utrwalily sie wlasnie takie relacje na dzien dzisiejszy...

    relacje ulozyly sie zle bo to nie RODK zawinilo to Wy nie potraficie podejsc
    wychowaczo do swoich dzieci

    Sandra