  • Data: 2005-01-15 11:02:29
    Temat: Re: zalegle alimenty (nie pobrane) - czy sie przedawnily ?
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    miau napisał(a):
    > pierwszej klotni, jak dzieci powiedza jej: "to my idziemy do tatusia, bo ty
    > jestes dla nas niedobra".

    co fakt - to fakt, wielokrotnie tak bywalo, i w druga strone tez bywalo.

    > A jak tatus je przyjmie do siebie - to dopiero bedzie porazka wychowawcza.
    > Musicie koniecznie powaznie porozmawiac !!!

    czy to porazka wychowawcza ? a co mam zrobic jak dziecko z placzem w
    glosie mowi ze chce...

    nie wiem czy to byl jakis eksperyment, ale zanim jeszcze rozpoczal sie
    pierwszy proces, mediacje prowadzone byly w RODK ktory preferowal tzw.
    "wychowanie naprzemienne" cyli tydzien/dwa u mamy a kolejne u taty
    - jak dla mnie to byla chora propozycja - stad caly proces, ale byc moze
    przez to utrwalily sie wlasnie takie relacje na dzien dzisiejszy...