  • 1. Data: 2005-06-08 10:33:47
    Temat: zakup auta od zadluzonego wlasciciela
    Od: "darek" <w...@d...net.pl>

    Witam wszystkich,

    jestem nowy na tej grupie i od razu przepraszam jesli podobny watek pojawial
    sie juz wczesniej.
    Moja sytuacja wyglada tak:
    chce kupic samochod od czlowieka ktory ma pozaciagane kredyty i splaca je z
    opoznieniem. Oprocz tego auto jest zakupione na raty i jeszcze nie splacone.
    zeby je calkowicie splacic daje czlowiekowi 10.000PLN on je splaca od razu,
    spisujemy umowe i lece przerejstrowac bryczke na siebie. W chili obecnej w
    dowodzie rejstracyjnym jest zaznaczone ze lape na autku trzyma bank - dopoki
    sie nie splaci rat. Gdzie moge sprawdzic czy na autku nie ma czasem jakiegos
    komornika, innego banku, itp???

    Na moja obrone mam tylko tyle, ze autko jest po baaardzo okazyjnej cenie
    wiec stad moje zainteresowanie ;-)

    Z gory dziekuje za pomoc

    Darek

  • 2. Data: 2005-06-08 11:50:15
    Temat: Re: zakup auta od zadluzonego wlasciciela
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Na moja obrone mam tylko tyle, ze autko jest po baaardzo okazyjnej cenie
    > wiec stad moje zainteresowanie ;-)

    On wcale moze nie splacic tego kredytu ... o wiele bezpieczniej dla
    ciebie bedzie jesli dasz mu roznice miedzy kredytem a wartoscia
    samochodu i zrobisz na siebie cesję kredytu. Musisz sie dogadac z
    bankiem.

    Nie mozesz dac tak zadluzonemu czlowiekowi pieniedzy bo jesli on nie
    bedzie uczciwy to je po prostu stracisz.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-06-08 12:51:31
    Od: "lysiejacy" <l...@s...gazeta.pl>

    > Na moja obrone mam tylko tyle, ze autko jest po baaardzo okazyjnej cenie

    Dodatkowy powód aby wzmożyć czujność...
    pzdr

  • 4. Data: 2005-06-08 21:57:04
    Od: "Alan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bankiem.
    >
    > Nie mozesz dac tak zadluzonemu czlowiekowi pieniedzy bo jesli on nie
    > bedzie uczciwy to je po prostu stracisz.

    Czy jesli bede kupowal auto na gieldzie/komisie to jest jaks mozliwosc
    sprawdzenia czy auto jest "obciozone" w jakis sposob? Na dowodzie
    rejestracyjnym co najwyzej moze byc rozumie wpisany np. bank w ktorym splaca
    sie kredyt, ale czy ta informacja jest zawsze? Nie mam doswiadczenia w
    zakupie autka a niedlugo chce wlasnie sobie takowe sprawic i w sumie to
    nigdy nie widzialem dokumentow auta ktore np. jest kupowane na raty albo
    leasingu, albo np. takiego ktore jest np. zabezpieczeniem kredytu.

    --
    soap [at] go2 [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741

  • 5. Data: 2005-06-09 12:04:22
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czy jesli bede kupowal auto na gieldzie/komisie to jest jaks mozliwosc
    > sprawdzenia czy auto jest "obciozone" w jakis sposob? Na dowodzie
    > rejestracyjnym co najwyzej moze byc rozumie wpisany np. bank w ktorym splaca

    W DR wbija sie kredyt tylko wtedy, gdy bank tego wymaga. Jedyne co
    mozesz zrobic to sprawdzenie w sądzie czy auto widnieje w rejestrze
    zastawow. Kosztuje to chyba 12 zl o ile pamietam.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2005-06-09 23:05:56
    Od: "Alan" <s...@g...pl>

    > W DR wbija sie kredyt tylko wtedy, gdy bank tego wymaga. Jedyne co
    > mozesz zrobic to sprawdzenie w sądzie czy auto widnieje w rejestrze
    > zastawow. Kosztuje to chyba 12 zl o ile pamietam.

    Wiec jest spora szansa kupna auta obciazonego. Ale czy przypadkiem to nie
    jest tak ze to tym kto zaciagal zobowizanie spczywa odpowiedzialnosc a nie
    na rzeczy ani na "drugim wlascicielu" zwlaszcza w sytacji keidy mamy umowe
    sprzedazy/darowizny/spadek?

  • 7. Data: 2005-06-10 04:05:43
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > na rzeczy ani na "drugim wlascicielu" zwlaszcza w sytacji keidy mamy umowe

    Niestety nie ... zastawiony jest samochod bez wzgledu na wlasciciela.

    --
    Krzysiek, Krakow