    From: "Przemek B" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakaz zatrzymywania?
    Date: Mon, 19 May 2003 22:56:23 +0200

    Użytkownik "Ingle" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:babf60$ajh$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Prosze o wasza opinie n/t ponizszej sytuacji (kolo lonitska Balice w
    > Krakowie):
    >
    > | |
    > | __|
    > | |

    > Znak Y znajduje sie na bramie wjazdowej na teren lotniska. Panowie w
    > niebieskich mundurkach stwierdzili, ze zatrzymanie sie przed brama (nie
    byl
    > w zaden sposob utrudniony wjazd!) jest ewidentnym zlamaniem zakazu
    > zatrzymywania. Czy jednak nie jest tak, ze zakaz zatrzymywania dotyczy
> [...]

    imho... jeżeli nie pisze że ``nie dotyczy np. chodnika.`` (tak jak to jest
    zwykle) .. to nawet na trawniku nie możesz stanąć...
    poza tym jak jest znak znoszący zakaz zatrzymywania (jak w przypadku tej
    bramy) i staniesz przed nim a nie za nim to tak samo jakbyś na ulicy staną
    przed znakiem `koniec zakazu zatrzymywania`` - logiczne ?

    --
    Pozdr...
    P.