  • Data: 2005-11-09 20:16:20
    Temat: Re: zakaz wstępu do pubu?
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mariposa doux wyskrobał(a):
    > No jest problem. Bo nie po to otwieralem restauracje, zeby do niej ludzi
    > nie wpuszczac. Owszem, chcialbym miec w restauracji wybrana klientele,
    > bogata, ladnie ubrana itp. Ale jak dlugo nie jest to restauracja dla
    > elit - a tak na prawde w PL nie ma elit - to duze znaczenie ma prawo,
    > czy nie wpuszczajac go, dyskryminujac tego czlowieka za wyglad, narazam
    > sie na ajkies konsekwencje czy nie. Bo w koncu to tez czlowiek.
    >
    > Tylko, ze stawiasz mnie teraz w huipotetycznej sytuacji, ktora nie
    > zdarza sie, lub zdarza tak rzadko, ze nie wiem, jak si ezachowac.

> [...]

    Owszem, ale oba przypadki są do siebie podobne i w obu rozwiązanie będzie
    również podobne. Chciałem tylko, żebyś postawił się w innej sytuacji - nie
    klienta a właściciela lokalu - zmienił tok myślenia i zaczął szukać
    rozwiązania w drugą stronę czyli jednak na rzecz dopuszczalnej selekcji. Bo
    chyba każdy rozsądnie myślący w kazusie z restauracją dojdzie do wniosku, że
    ten menel tam nie pasuje i w związku z tym właściciel może go wyprosić
    (sposobów i środków nie biorę pod uwagę).

    --
    Bartek Gliniecki