  • Data: 2005-11-10 09:21:47
    Temat: Re: zakaz wstępu do pubu?
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dktlen$2tq$1@news.onet.pl...

    > Owszem, ale oba przypadki są do siebie podobne i w obu rozwiązanie będzie
    > również podobne. Chciałem tylko, żebyś postawił się w innej sytuacji - nie
    > klienta a właściciela lokalu - zmienił tok myślenia i zaczął szukać
    > rozwiązania w drugą stronę czyli jednak na rzecz dopuszczalnej selekcji.

    to ty sie postaw w podobnej sytuacji i

    Zamiast kelnera wstaw ochroniarza z licencja
    Zamiast restauracji wstaw dowolny hipermarket
    Zamiast kloszarda wstaw zwyklego czlowieka chcacego wejsc do hipermarketu z
    plecakiem

    I postaw sie w sytuacji nie klienta, a wlasciciela sklepu

    > Bo chyba każdy rozsądnie myślący w kazusie z restauracją dojdzie do
    > wniosku, że ten menel tam nie pasuje i w związku z tym właściciel może go
    > wyprosić (sposobów i środków nie biorę pod uwagę).

    bo chyba kazdy rozsadnie myslacy w kazusie z hipermarketem dojdzie do
    wniosku, ze ten klient z plecakiem to zlodziej i tam nie pasuje, w zwiazku z
    tym wlasciciel moze go wyprosic (sposobow i srodkow nie biore pod uwage)

    Wyprosic mozna zawsze, ale klient niekoniecznie musi sie na to zgodzic

    Jacek