  • 31. Data: 2010-12-19 17:59:05
    Temat: Re: zakaz wnoszenia tel.kom.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-12-19 18:17, Użytkownik Krzysztof napisał:

    > Rozumiem, że on tam dla siebie i swoich potrzeb siedzi i te papierki
    > przekłada :)

    Nie tylko swoich potrzeb, dolicz jeszcze jego dzieci, żonę i kochankę,
    jeśli ma.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2010-12-20 08:13:03
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > Pierwszy słyszę, a w życiu w paru sądach byłem.

    Wchodząc np do siedziby SWW w Wawie oddaje się komórki do depozytu. CO
    prawda to nie sąd a łużby specjalne, ale nie wolno wnosić praktycznie żadnej
    elektroniki.

  • 33. Data: 2010-12-20 08:28:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 09:13:03 +0100, Jackare napisał(a):

    > Wchodząc np do siedziby SWW w Wawie oddaje się komórki do depozytu. CO
    > prawda to nie sąd a łużby specjalne, ale nie wolno wnosić praktycznie
    > żadnej elektroniki.

    Ja bym tam nawet bez takich numerów nie chciał iść.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 34. Data: 2010-12-20 08:47:12
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik <news> napisał
    > wszędzie w rozmaitych urzędach wprowadzono zakaz wnoszenia telefonów
    > komórkowych (sądy, prokuratury itd)

    A co ma się z nimi robić, są jakieś szafki depozytowe?

    >w czym taka komórka jest taka niebezpieczna,

    To zależy czy im chodzi o bezpieczeństwo czy porządek.
    Telefony mogą być problemem społecznym, ludziom dzwonią, przeszkadzają,
    zakłócają jakieś instalacji, choćby nagłośnieniowe.
    Jeśli o bezpieczeństwo idzie, to telefon może być urządzeniem do odpalania
    zdalnego ładunków, porozumienia się z terrprystami na zewnątrz czy
    pomocnikami w etc. Wiadomo, są i inne sposoby, ale po co ułatwiać.
    Ciekawe tylko jaka jest podstawa prawna egzekwowania tegoż zakazu...

  • 35. Data: 2010-12-20 08:58:03
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Maruda pisze:

    > Z wyjątkiem samolotów. Tam można nieźle "popłynąć"
    > Myślę, że gdyby wyjść od samolotów, to każdy w swoim pojeździe może
    > pasażerom postawić dowolne warunki. Jak się komu nie podoba, to niech
    > idzie piechotą.
    > A w przypadku urzędów - myślę, że jak ktoś już wskazał, chodzi tylko o
    > trzymanie motłochu z mordą przy ziemi. Urzędnicza buta.
    > Myślę, że nikt już nie lansuje tezy, że telefony zakłócają pracę sieci
    > komputerowej ;)

    sieci komputerowej nie, ale czasem siec radiową.... Zresztą
    niejednokrotnie było słychać to w audycjach na żywo, gdy któryś z
    polityków nie wyłączył komórki, tylko ją wyciszył...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 36. Data: 2010-12-20 09:43:34
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    W dniu 18.12.2010 23:02, pawelj pisze:

    > No to ten pan powinien premie za czujność dostać. Chyba po to to
    > napisałeś prawda?

    Jakby poprosił o pokazanie paragonu, to by było ok. Ale gość nie
    wiedział co ma zrobić po tym, jak już mnie zatrzymał... Gdybym sam nie
    wyjął paragonu i mu nie pokazał, to pewnie byśmy sobie tak stali do
    nowego roku...

    --
    ganda

  • 37. Data: 2010-12-20 10:48:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości grup
    > Wchodząc np do siedziby SWW w Wawie oddaje się komórki do depozytu. CO prawda
    > to nie sąd a łużby specjalne, ale nie wolno wnosić praktycznie żadnej
    > elektroniki.

    Nawet bez rozrusznika serca?

  • 38. Data: 2010-12-20 10:50:46
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2010 11:48, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nawet bez rozrusznika serca?

    Kiedyś przez miesiąc pracowałem sobie w Regenersis w Jankach - tam to
    taka totalna paranoja, że osoby z rozrusznikiem muszą mieć aktualizowane
    zaświadczenie lekarskie o implancie...

    Między innymi dlatego im podziękowałem.

  • 39. Data: 2010-12-20 11:08:59
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > To zależy czy im chodzi o bezpieczeństwo czy porządek.
    > Telefony mogą być problemem społecznym, ludziom dzwonią, przeszkadzają,
    > zakłócają jakieś instalacji, choćby nagłośnieniowe.

    Problemem społecznym jest głupota ludzka.

    > Jeśli o bezpieczeństwo idzie, to telefon może być urządzeniem do odpalania
    > zdalnego ładunków, porozumienia się z terrprystami na zewnątrz czy
    > pomocnikami w etc. Wiadomo, są i inne sposoby, ale po co ułatwiać.

    Kupują przestępcom te komórki czy co ?

  • 40. Data: 2010-12-20 21:09:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > sieci komputerowej nie, ale czasem siec radiową.... Zresztą
    > niejednokrotnie było słychać to w audycjach na żywo, gdy któryś z
    > polityków nie wyłączył komórki, tylko ją wyciszył...

    a to wina jest wsam raz złej jakości sprzętu :)