  • Data: 2006-04-27 12:02:35
    Temat: Re: zakaz ruchu na dojezdzie do posesji - nalezy sie mandat?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "anakonda" <a...@o...pl> napisał:

    >widzę, ,że bardziej starasz się być filozofem
    To spójrz na to co piszesz, a okaże się, ze to ty filozofujesz, a na
    postawione konkretne pytania dotyczace twego teksu nie potrafisz
    odpowiedzieć.

    >Co do innych twoich stwiedzeń nie będę zajmował stanowisko ,
    1. Nie było stwierdzeń (no oprócz jednego, którego wprawdzie nie
    napisałem, ale wynika to z kontekstu-otóż próbujesz poprawiać Sejm i
    prawników z nim związanych, ale sam nie rozróżniasz ustawy od
    kodeksu).
    2. Nie "zajmiesz stanowiska", bo... bo go po prostu nie masz, tak jak
    nie masz zielonego pojęcia o tym co napisałeś i jak to poprzeć prawem.
    3. W miejsce 'zajmowania' wystarczyło odpowiedzieć na proste pytania.

    >kto mnie zmusi abym na swoim podwórku stawiał zanki drogowe
    To nie było tematem tego post :-)
    Nie rozumiesz o co pytano?

    --
    Artur Golański