  • Data: 2006-04-27 10:59:05
    Temat: Re: zakaz ruchu na dojezdzie do posesji - nalezy sie mandat?
    Od: "anakonda" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:lav052pqvpsco18ukokspuviltep53m3d9@4ax.com

    > Podasz przykłady które konkretne przepisy są sprzeczne i z czym ?

    widzę, ,że bardziej starasz się być filozofem niż poprostu przeczytać
    "kodeks" ,poprostu przeczytaj i odnieś to do innych ustaw a sam zobaczysz.Co
    do "kodeksu" oczywiście mogę użyć nazwy całkiem porawnej łącznie z Nr.
    Dziennika Ustaw, pozycją itp.oraz wszelkimi nowelizacjami ,ale co zrozumiesz
    lepiej w czym problem ,bo mam wrażenie ,że nie.
    Co do innych twoich stwiedzeń nie będę zajmował stanowisko ,ale powoedz mi
    kto mnie zmusi abym na swoim podwórku stawiał zanki drogowe ,gdy czasowo z
    niego robię parking ? .Powiem tak : tak naprawdęto albo tematu nie zanasz.
    ,albo trolujesz.
    abul