  • Data: 2004-04-01 18:34:50
    Temat: Re: zakaz konkurencji - pomocy
    Od: "Przemysław Parśniak" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktos z szanownych grupowiczow jest prawnikiem, ktory za jakies rozsadne
    pieniadze podjalby sie prowadzenia mojej sprawy? Chodzi mi glownie o kogos z
    warszawy badz okolic, no i oczywiscie z doswiadczeniem w tego typu sprawach.
    Jezeli juz mam wystepowac przeciwko pracodawcy na drodze sadowej, to
    chcialbym to zrobic profesjonalnie, zeby nie dac sie "zrobic w konia" po raz
    kolejny i jednoczenie sprawic zeby mnie popamietal na cale zycie. A
    pracodawca napewno bedzie mial prawnika, ktory bedzie mu doradzal.
    Ewentualne oferty prosze kierowac na PRIV czyli na adres
    p...@p...pl. Tak czy inaczej jezeli mam sie prawowac to wole z
    prawnikiem, a jesli sprawa jest latwa to tym lepiej dla prawnika :)

    Przemek