  • Data: 2004-04-01 20:00:01
    Temat: Re: zakaz konkurencji - pomocy
    Od: "Przemysław Parśniak" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beata " <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c4h6p4$1dc$1@inews.gazeta.pl...

    > Niestety, te 25% odnosi się do wynagrodzenia już otrzymanego, czyli
    > obliczonego za te 28 dni trwania stosunku pracy. I te 25% wynagrodzenia
    > przysługuje na cały okres zakazu konkurencji, więc może warto zastanowić
    się
    > nad zwolnieniem z zakazu i podjęciem pracy u konkurencji?
    > Takie jest stanowisko SN w uchwale z 2001 roku. Ale spotkałam się z różną
    > interpretacją sądów.

    Przyszla mi do glowy jeszcze jedna interpretacje tego co napisala Beata.

    Moze chodzi jej o to ze praujac 28 dni, zarobilem powiedzmy 1000zlotych
    (pensja miesieczna powiedzmy 1450). Zobowiazalem sie na 5 lat. wiec bierze
    sie te 25% z 1000 zlotych i wyplaca jako odszkodowanie za kazde 28 dni
    zakazu konkurencji przez 5 lat. czytli tak jakby za kazde 28 dni zakazu
    dostaje 1000zl. Nie wiem jaka jest to roznica miedzy 25% calej pensji co
    miesiac, ale jest to o wiele blizsze temu co mowila Beata i bardziej
    prawdopodobne. Bo trudno zebym przez 5 lat byl ograniczony za marna kwote
    1000zl czyli 200zl /rok tylko za to ze pracowalem 28 dni - bez sensu.

    Przemek