    From: "Cezar" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajete miejsce parkingowe, pobicie
    Date: Sat, 24 Feb 2007 14:20:23 +0100

    > Przyjechala policja zabrali nas i kij :) na komende i tam spisali
    zeznania,
    > a ja od razu zlozylem wniosek o ukaranie tego napastnika.

    I gowno mu zrobia. Wyglada na to, ze obrazenia jakich doznales kwalifikuja
    jego czyn do takich ktore sciga sie ze skargi prywatnej. Zatem najpierw
    bedziesz musial zaplacic za obdukcje (jakies 70 zeta), potem wynajac
    prawnika (zakladam ze nie znasz sie na rzeczy i bez prawnika sie nie
    obedzie - od 1000 zeta w gore), potem zaplacic oplate od aktu oskarzenia 300
    zl no i moze jeszcze jakies koszty po drodze. Jesli nawet wygrasz, to byc
    moze nie bedzie sie dalo sciagnac tych kosztow od goscia. Jesli sad go skaze
    to dostanie symboliczna kare - nie licz na to ze "pojdzie siedziec".
    Wniosek : napij sie melissy i wyluzuj, bo sam se zrobisz wiecej klopotow niz
    jemu.

    > Co powinienem zrobic w takiej sprawie,
    > aby zabezpieczyc sie przed ewentyualnym odkreceniem
    > winy na mnie przez napastnika.

    Opisz to wszystko i zloz na pismie u 10 notariuszy w roznych czesciach kraju
    z poleceniem, ze jesli znajda ciebie bez glowy na wysypisku za miastem to,
    aby oni wyslali do do mediow. Tak przynajmniej robi sie w filmach, bo ja nie
    widze innej mozliwosci zabezpieczenia sie prawnego przed dzialaniami
    faktycznymi.

    Cezar