  • Data: 2015-10-27 23:17:55
    Temat: Re: zajęcie komputera a kontrpozew przeciwko "poszkodowanemu"
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Nie tylko nie udostępniał, ale również NIE ŚCIĄGAŁ, spytał tylko kto
    > go ma. Przekładając na materialne: kraść Mercedesów niewąpliwie nie
    > wolno. Ale Ty będziesz ścigany nie za kradzież Mercedesa, tylko przez
    > to, że szwagrowi powiedziałeś, że Nowak ma Mercedesa. Bo jak go mu
    > ukradli, to przez Ciebie. Podobieństwo oczywiście podłe, bo i
    > "powielanie" nie przystaje do cech kradzieży, ale lepszej wersji
    > łopatologicznej chwilowo nie mam pod ręką ;)

    Skoro się upierasz przy takiej dziwnej analogii, to w tym wypadku
    wpadamy na przeszukanie do osoby, która rozpytywała wcześniej, czy ktoś
    nie ma kradzionego mercedesa na zbyciu, a później się okazało, że
    faktycznie tego merca skradziono.
    ---
    Skąd domniemanie, że szukała kradzionego i twierdzenie, że skradziono ?