    Subject: Re: zajęcie komputera a kontrpozew przeciwko "poszkodowanemu"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 18 Oct 2015 00:19:54 +0200

    W dniu 17-10-15 o 20:44, the_foe pisze:

    > Bo tu mamy prosty schemat: jakiś tam "informatyk" włącza sobie klienta
    > torrenta wrzuca do kolejki wszystkie pliki które łamią prawa jego
    > pracodawcy, włacza sobie zapis ruchu do pliku i własciwie po sprawie.
    > To, ze 99,99% IP tylko pytało naszego "informatyka" czy ma ten plik by
    > przekazac info o jego IP temu co rozgłasza zapytanie (wymiana peerów),
    > to już nieistotne. Inaczej, to jest clue przekrętu, bo gdyby działali
    > uczciwie to taki "Wkręceni" na torrentach został sciagniety ca. 1000
    > razy, na Chomiku z 10x wiecej a na róznych krzakach VOD kilkaset
> [...]

    Czy mógłbyś w przystępny dla laika sposób opisać tu, albo na priv na
    czym polega Twoja sugestia? Odnoszę ważenie, że sugerujesz, iż z
    faktu,że nasz śledczy informatyk ściąga z danego IP jakiś plik nie
    wynika, że z tego adresu jest on udostępniany. Nie używam torrentów,
    zatem moja widza jest lekko kulawa, ale chciałbym zrozumieć, na czym
    niby to ma polegać.