    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajebali mi motór
    Date: Tue, 15 Aug 2023 21:43:41 +0200
    <ubdgh9$eiv$25$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubdhps$801$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ubdi4q$ej0$50$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubdiis$89l$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <exmo22dxlly7$.1f687mbo0rr8o.dlg@40tude.net>
    <ubdspg$ega$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <tGyCM.439009$4yJ9.373194@fx12.ams1>
    <kfwoe7n569zn.1a0l8xaxbj573$.dlg@40tude.net>
    <ubfknl$hm5$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <1jumzd3s3gjft.wv2gzbl4lqhu$.dlg@40tude.net>
    <ubgbjo$qe6$1$Shrek@news.chmurka.net>

    On Tue, 15 Aug 2023 19:14:31 +0200, Shrek wrote:

    > Zapewne nikt nawet nie sprawdził - nie miał takiego zadania. No może z
    > wyjątkiem sierżanta powadzącego - on raczej sprawdził skoro twierdzi że
    > wiedział ale się zmęczył i musiał odpocząć:P

    Naturalne mi sie wydaje, ze trzeba pojsc za adresem z cepiku.
    Ale moze kulsonska logika inna.

    Tyle, ze piszesz ze rejestracja z Wyszkowa ... to albo ktos tam był i
    namierzył prawdziwy adres, albo sierzant miał swoje źródła,
    albo ci skłamał :-)

    Teraz chyba mozna przerejestrowac bez zmiany tablic, wiec mógł być i
    taki przypadek.
    I chyba mozna wpisać telefon kontaktowy w cepik, to mozna zadzwonic do
    właściciela.

    > Mówiłem którędy pojechał przez najbliższe skrzyżowanie.

    > Sądzę że tak. Musiałbym się rozejrzeć.

    Skrzyzowan w Warszawie dużo.

    > Może wcale nie kamerami znaleźli - zobacz tu - okazało się że bez
    > zdjęcia znalazła się osoba która poznała ten samochód i napisała gdzie

    To jeszcze nie były czasy facebooka, moze sie jakims cudem znalazł
    przytomny swiadek i numery zapamietał - ale wątpię, bo to szybkie
    zdarzenie.
    I co - chcesz szukac "biały samochód osobowy z rozbitym przodem?

    No, wiele takich na miescie nie stoi, patrole mogłyby zauważyc.
    Ale stał "na działkach", a tam raczej rzadziej chodzą, zeby nie
    powiedziec "prawie wcale".

    Wiec raczej podejrzewam, ze jakas kamera jednak numery nagrała.

    Hm, jeszcze jest werjsa, ze tablice zgubil przy uderzeniu, ale chyba
    nie było tego widac na filmie.

    > stoi. Na grupie którą czyta może z 50 i może z 10 jest z okolicy. Plus
    > trzy info z mordoksiążki.

    Znakomity wynik. Permanentna inwigilacja :-)

    J.