    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajebali mi motór
    Date: Tue, 15 Aug 2023 19:01:36 +0200
    <ubcolc$oak$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <5bv2f1gsahxy$.1wx5q1ybmd5kf$.dlg@40tude.net>
    <ubcrra$ptd$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ubcsfd$eiv$16$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubcu3j$r3q$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ube7mn$k97$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <ubeb5b$r7t$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ubf6o0$bha$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <ubfg13$ggf$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1i1oylvv6m24g.1rvvz72tiqco0$.dlg@40tude.net>
    <ubg691$sjr$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    On Tue, 15 Aug 2023 17:43:27 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Tu nie trzeba nic naciągać, a jeśli to nie było jakoś bardzo wiele lat

    Wiele

    > temu, to jeszcze można odkręcić. Tylko to się od innej strony robi i
    > znowu już wiele razy o tym pisałem.
    >
    > Weź tę umowę i idź do jednostki Policji. Ale nie na dyżur, tylko poproś
    > o rozmowę z kimś z pionu Przestępczości Gospodarczej.

    A przyjmujacy zgloszenie nie mogł tego poradzic ...

    > Z umowy zapewne
    > wynika, kto tego kredytu udzielał. Być może uda się ustalić numer
    > rachunku bankowego spłaty. Może byli nieostrożni i wpłaty idą na jeden.
    > Może są podrachunki zgodne z numerem umowy.

    Wiadomo kto kredytu udzielil. Bank. I spłaty idą na rachunek banku.
    Mnie by interesowało, jak by to zrobić, zeby bank im nie przelał
    pieniędzy. I niech sie procesują.
    Umowa zawarta poza bankiem i przysluguje wypowiedzienie,
    wypowiedziałem, ale bank mówi, ze pieniadze przelal na wskazane konto
    (sprzedawcy), wiec teraz trzeba mu oddać.

    > Jeśli by się udało ustalić te dane dotyczące spłat, to w oparciu o
    > wynikające z art. 20.3 pkt 3 Ustawy o Policji można ustalić pozostałych
    > pokrzywdzonych. Jeśli zeznają, że podobnie jak Twoją Mamę oszukano, to
    > każdy jeden staruszek będzie świadczył na korzyść pozostałych.

    Jest to jakis pomysł.
    Następnym razem może skorzystam.

    Ale jak tu wierzyc staruszkowi, ktory mowi ze myslał ze to jednorazowa
    kwota, a wychodzi i wie, ze kredyt podpisał?

    W zasadzie, to powinniscie ich scigac za inne oszustwo - przyrzad z
    dwoma migającymi diodami za 4000 zl. Fakt, ze w srodku mikroprocesor.

    No niestety - znaczek CE naklejony, przebadano gdzies na Wegrzech,
    opinie pozytywne przez jakiegos dr podpisane ... no chyba, ze byście
    go przycisnęli, i by pekł po miesiącu w areszcie :-)

    Wiele lat później odpowiedni urząd zadziałał
    https://urpl.gov.pl/pl/decyzja-prezesa-urz%C4%99du-w
    -sprawie-wycofania-z-obrotu-i-u%C5%BCywania-wyrobu-m
    edycznego-bioharmonizer

    Warto przeczytac cała decyzje ... ambitny prokurator by się tego
    podjął i wiedział jak poprowadzić ?

    A moze kalumnie rzucam, i to doskonały wyrób i pomaga?

    A u masz inny sprzet fotonowy
    https://zepmed.pl/pl/c/Bioptron/128
    I nawet droĹźej ...

    Ale niech sie martwia ci, co kupili.

    Ale tego nie ruszą, bo ma za dużo pieniedzy :-P

    J.