  • Data: 2023-08-15 01:22:01
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-08-14, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Tego dociekam.

    > Jest to jedna z możliwości. Nie jedyna, ale sensowna. tylko w takiej
    > sytuacji czemu Shrek ma pretensje, że nie pojechali?

    Bo jeśli przekazał im co przejkazał tutaj to wydaje się wyłącznie
    kwestia dobrej woli, ze znaleźliby to przed nim. Zobacz co sam pisałes o
    mosięznym aniołku. Coś zacząłeś konkretnego od razu robic. Pewnie
    wystarczyło sprawdzić blachy tego busa i znaleziono by go tam gdzie
    Shrek go znalazł. A jesli nie, poza szrekowym to tam nie ma miejskiego
    monitoringu w okolicy? Przejrzeć, nie wydaje się rzeczą taka
    czasochłonna skoro znany jest dokładny czas i miejsce zdarzenia.

    > "Fabryka gwoździ" pracuje całą dobę. To przyjdzie kolejna ekipa.
    > Oglądacie niewłaściwe filmy. Ściganie sprawców nie polega na tym, ze
    > por. Borewicz samotrzeć walczy z przestępcami. Przeważnie to zbiorowy
    > wysiłek wielu policjantów, którzy na określonych etapach robią coś tam.
    > i oczywiście może gdzie któreś ogniwo nie zadziałać właściwie i albo da
    > się to naprawić, albo nie.

    Tylko, że zegar tyka co wiadomo z charakterystyki rzeczy, która
    zniknęła. Odłożenie tego np. na za 2 tyg bo wtedy jest ten kolejny etap
    to chyba nienajlepszy pomysł.

    > O 21:20? Prędzej zabójstwo i nie dziw się, że pojechali mordercę szukać
    > zamiast cienia zabytkowego motocykla.

    Jeśli późno to ustalić gdzie ten bus zwykle parkuje i chyba większa
    szansa zastać sprawców na miejscu.

    --
    Marcin