    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zajebali mi motór
    Date: Sun, 13 Aug 2023 22:20:59 +0200

    W dniu 13.08.2023 o 21:57, Shrek pisze:
    > Jakieś prognozy? Robert - jak myślisz?

    Skoro odrobiłeś lekcję i znalazłeś monitoring, to oględziny miejsca
    szczególnego sensu nie mają. Jakie ślady spodziewałeś się tam znaleźć?
    Procesowo trzeba zabezpieczyć monitoring oraz przesłuchać ochroniarza,
    co to ich zna.

    Motocykla bez papierów nie sprzedadzą, więc rano pasowałoby podzielić
    siły i objechać pobliskie złomowiska oraz warsztaty, gdzie można je na
    części rozebrać. Albo się do Ciebie odezwą telefonicznie. Jeśli to "
    lumpki", to nie podejrzewał bym ich o posiadanie dostawczaka. Pożyczyli,
    albo też to samochód odbiorcy motocykla, który nadał im "robotę".

    Co do policjantki, to po prostu zrealizowała nieco bezmyślnie algorytm.
    Tam są pytania, które trzeba zadać pokrzywdzonemu. Powinna jeszcze Cię
    pouczyć, co zrobić, jeśli ktoś zadzwoni do Ciebie z propozycją okupu za
    zwrot motocykla. Jeśli tego nie zrobiła (nie piszesz, ale może Ci
    umknęło) to napisz do mnie na priv. Możesz na ten adres z grupy, albo
    zamień imię i nazwisko i dodaj domenę gmail.com :-) Nie będę tego
    publicznie pisał, bo prędzej to znajdą złodzieje od pokrzywdzonych na
    grupach.

    Natomiast nie daj się namówić na odpuszczenie. Krótkotrwałe użycie jest
    takim samym przestępstwem, jak kradzież. Tobie się farciło, bo wiadomo
    kto, ale nie wierz, że to pierwszy ich numer.
    --
    (~) Robert Tomasik