  • Data: 2004-12-12 09:44:14
    Temat: Re: zaginela paczka itd..
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10 gru o godzinie 09:20, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dokładnie. Możesz ewentualnie użerać się z pocztą, zawiadamiać o
    > kradzieży na poczcie,

    Na podstawie czego _odbiorca_ ma się zwrócić do poczty?
    Oświadczenia? Przecież on nie jest w chwili obecnej strona dla PPPP.

    > ale szanse IMHO mizerne.

    Czyli sugerujesz że PPPP to w zasadzie każdą przesyłkę list, cokolwiek co
    jest nieubezpieczone na wysoką kwotę - może *wchłonąć*??
    Wysyłający ma "czyste" sumienie, odbierający nie ma podstaw by czegokolwiek
    dochodzić od poczty, czyli poczta jest bezkarna.

    Można teraz przy powyższym założeniu /teoretycznym/ uznać że na tej
    podstawie może działać całkiem sprawna grupa przestępcza:
    - "wysyłający" ma znajomego na poczcie, sprzedaje np. drogie urządzenia,
    pakuje na poczcie papier, kartofle do "paczki" - znajomy z poczty wystawia
    "kwit" że paczka została wysłana - i ..... odbiorca jest w plecy, nie
    będzie mógł i tak dochodzić swoich praw.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany