  • 51. Data: 2014-05-05 22:34:19
    Temat: Re: zabojca harfistki
    Od: xantiros <_...@y...com>

    W dniu 2014-05-05 22:13, Malpy i Delfiny pisze:

    > Z szacunkow.
    >
    > Gdzie wyzywienie to drobna czesc "obslugi" wieznia.

    A wiesz ile kosztuje skazanie na śmierć? Masz przykład z USA bo u nas
    nie ma KS.

    "Według danych stanu Kalifornia skazywanie więźniów na śmierć, to koszt
    137 milionów dolarów rocznie. Dla porównania: gdyby ci sami więźniowie
    dostali dożywocie, rachunek dla podatnika wyniósłby (uwzględniając
    utrzymanie go w celi do końca jego dni) - 11,5 miliona dolarów rocznie."

  • 52. Data: 2014-05-05 22:36:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 May 2014 22:16:35 +0200 osobnik zwany Malpy i
    Delfiny napisał:

    > zaproponwalem wzorem krajow gdzie kara smierci funkcjonuje, zeby przed
    > wykonaniem wyroku bylo 5-10 lat odsiadki, apelacje, liczenie na laske.
    > Bo moze sie cos jeszcze wyjasnic.
    > Bo mozna zbadac dokladnie i dlugoterminowo psychike osoby.

    jeśli mówisz o USA to ta odsiadka nie wynika z prawa tyko z wieloletnich
    procedur odwoławczych. I mimo tego co i rusz okazuje się, że stracono
    niewinnego.

    już o ostatnim mordzie niesprawdzoną substancją nie wspomnę. Bo winni
    użycia tego środka powinni sami odpowiadać przed śadem za morderstwo ze
    szczególnym okrucieństwem i premedytacją.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2014-05-05 22:36:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 May 2014 22:17:33 +0200 osobnik zwany Malpy i
    Delfiny napisał:

    > a nie wiem, a jak?

    > chcesz zamordowac niewinnego? :>

    zgodnie z Twoimi pomysłami to przecież lepsze niż odsiadka.

  • 54. Data: 2014-05-05 22:44:03
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 22:24, xantiros wrote:

    > To nie takie proste, dowody dostarcza prokuratura i na jej podstawie sąd
    > wydaje wyrok. W USA musiałbyś zabić "przysięgłych" aby wyrównać
    > rachunek, a tam też były przypadki iż w momencie wyroku dowody były
    > jednoznaczne, dopiero po latach wychodziły inne potwierdzające
    > niewinność. W USA wyroki wykonane na niewinnych nie są wcale rzadkością.

    Czyli?

    Liczba. I jaki % kar smierci to zakatrupienie niewinnego?

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 55. Data: 2014-05-05 22:45:39
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 22:34, xantiros wrote:

> [...]
    > dostali dożywocie, rachunek dla podatnika wyniósłby (uwzględniając
    > utrzymanie go w celi do końca jego dni) - 11,5 miliona dolarów rocznie."

    ciekawe, ze zabity kosztuje wiecej niz zywy przez cale zycie.

  • 56. Data: 2014-05-05 22:48:15
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 22:28, xantiros wrote:
> [...]
    sasie#Niewinni_i_inne_kontrowersje

    > To nie jest argument za KS. Przy 100 zwyrodnialcach niczym się nie
    > bedziesz od nich różnił jak się zgodzisz na zabicie 1 niewinnego.

    Chwila, chwila, albo uznajemy, ze jest winny.

    Albo jest wynny albo nie jest winny - czyli wyrok jest se bo jest, ale
    czy sluszny licho wie.

    Wiec moze zlikwidujmy sady i kary - skoro nie mozemy sie na sadzie
    oprzec aby w nielicznych oczywistych przypadkach moc wykonac kare smierci.

    Skoro wyrok jest dobry "na dozywocie" czemu ten sam wyrok ma byc
    "niedobry" na kare smierci?

  • 57. Data: 2014-05-05 22:48:37
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 22:26, xantiros wrote:

    > Nic, po wykonaniu KS sprawa jest zamknięta (wyrok wykonany).

    No to dokladnie tak samo byloby u nas.

  • 58. Data: 2014-05-05 22:50:15
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 22:36, masti wrote:

    > jeśli mówisz o USA to ta odsiadka nie wynika z prawa tyko z wieloletnich
    > procedur odwoławczych.

    znaczy procedury odwolawcze sa poza prawem? :>

    > I mimo tego co i rusz okazuje się, że stracono
    > niewinnego.

    No podaj cyfry na to "co rusz".

    uwzglednij ze usa to 10x wiecej ludnosci niz w PL

    > już o ostatnim mordzie niesprawdzoną substancją nie wspomnę. Bo winni
    > użycia tego środka powinni sami odpowiadać przed śadem za morderstwo ze
    > szczególnym okrucieństwem i premedytacją.

    moze powinni, nie znam tematu

  • 59. Data: 2014-05-05 22:50:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 May 2014 22:44:03 +0200 osobnik zwany Malpy i
    Delfiny napisał:

    > Czyli?
    >
    > Liczba. I jaki % kar smierci to zakatrupienie niewinnego?

    nawet 1 to o jeden za dużo. Chyba, że jesteś zwolennikiem tezy, że
    "lepiej zabić stu niewinnych, niż wypuścić jednego winnego"

    pomijam już to, że mówisz o karach w USA a nie mówisz o tych w Chinach
    np. za "łapówki" z rozstrzelaniem publicznym zaraz po wyroku.

  • 60. Data: 2014-05-05 22:55:42
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 05.05.2014 22:50, masti wrote:

    > nawet 1 to o jeden za dużo. Chyba, że jesteś zwolennikiem tezy, że
    > "lepiej zabić stu niewinnych, niż wypuścić jednego winnego"

    raczej

    lepiej zabic 100 winnych, nawet jak 0,01% jest niewinna.

    > pomijam już to, że mówisz o karach w USA a nie mówisz o tych w Chinach
    > np. za "łapówki" z rozstrzelaniem publicznym zaraz po wyroku.

    bo chce kare smierci "z tradycjami" i furtka w postaci procedur
    odwolawczych.

    a nie po prostu morderstwa z polecenia wladzy.