  • Data: 2010-09-12 19:19:49
    Temat: Re: zablokowanie zniszczenia drogi
    Od: "marzena" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam, gdzieś mi "nie" zjadło. Nie jeździli wolniej, tylko było
    > więcej hałasu od hamowania i przyśpieszania,

    nie zartuj. o jakim hałasie mowisz...

    > Ty jaki masz kolor fryzury?
    >
    > Czytaj uważniej z jaką prędkością ja tamtędy jeżdżę.

    moze blond. chociaz powinnam Ciebie zpaytac o kolor fryzury, jesli masz
    jeszcze. wiesz co to jest tryb przypuszczajacy?nie chce wdawac sie w
    pyskówke, ale w ielu miejscach progi utemperowaly wariatow. i jestesm za
    tym. ty jestes przeciw i szanuje twoje zdanie. uszanuj, ze ktos moze miec
    inne niz ty.