  • Data: 2010-09-12 19:28:04
    Temat: Re: zablokowanie zniszczenia drogi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.09.2010 21:19, marzena pisze:

    > nie zartuj. o jakim hałasie mowisz...

    Ostre hamowanie i ostre przyśpieszanie. Widać nie masz doświadczenia z
    mieszkania w okolicy takich instalacji.

    > moze blond. chociaz powinnam Ciebie zpaytac o kolor fryzury, jesli masz
    > jeszcze. wiesz co to jest tryb przypuszczajacy?nie chce wdawac sie w

    Niezależnie od wiedzy, gdzie są progi - przy proponowanej ich
    konstrukcji moje zawieszenie i przy mojej ślimaczej prędkości dostanie w
    kość. Zapłacisz za to?

    > pyskówke, ale w ielu miejscach progi utemperowaly wariatow. i jestesm za
    > tym. ty jestes przeciw i szanuje twoje zdanie. uszanuj, ze ktos moze miec
    > inne niz ty.

    Nie, jeśli twoje zdanie powoduje uciążliwość i koszta dla mnie.

    Równie dobrze mogłabyś apelować, aby uszanować zdanie tych, co chcą
    jeździć szybko.

    Po za tym - o ile znowu nie doczytałaś - chodzi o drogę żwirową.
    Uciążliwi dla żony aktywisty są ci co jeżdżą po tej drodze ZGODNIE Z
    PRZEPISAMI (50km/h - tam się nie da szybciej pojechać, chyba że ktoś
    samobójca) bo jej okna się kurzą.

    Pierwszym krokiem powinno być postawienie ograniczenia prędkości.