  • Data: 2005-02-07 15:04:08
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Troche to ryzykowne.

    ryzykowne, ale jest spora szansa ze nie zostaniesz pogryziony.

    Popatrz na prosty przyklad, idzie policja w Twoja strone, ty zaczynasz
    uciekac, badz
    wykonywac nienaturalne ruchy, co oni robia?

    Ja bym raczej nie klekal do rozswcieczonego i
    > biegnacego w moja strone psa. Bo jak juz mnie przewroci na ziemie to
    > szanse marne...

    lapiesz go za szyje (jak podniesiesz rece to nie masz szans na obrone),
    nogami nic Ci nie zrobi, co z tego ze staniesz i zaslonisz
    twarz rekoma, jak Cie moze w jaja ugrzc albo w tylek (tego nie zycze
    nikomu, straszny bol).

    P.