  • Data: 2017-09-09 18:05:11
    Temat: Re: wytoczenie auta
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale bez obrzucania się epitetami pomyślmy. Rozrusznik napędzając koło
    > zamachowe też od zera do tych 1.000 obr/min rozpędza ten silnik. 1.000
    > obrotów na I czy II biegu, to mniej więcej tyle, ile masz przy pchaniu
    > pojazdu. Ale przy pchaniu jeszcze łagodzisz uderzenie sprzęgłem, które
    > łagodzi uderzenie.

    Rozrusznik rozpędzi wolniej do tysiąca obrotów niż popchnięty samochód
    na jedynce z raptownie puszczonym sprzęgłem do dwu tysięcy.

    > To faktycznie może być problem. Może się okazać,ze samochód na
    > wstecznym, a jedziemy do przodu, albo odwrotnie. I to może być argument.

    > Ale to argument za nieprzepychaniem, a nie niezapalaniem na popych. Przy

    Podałem inny za jednym i inny za drugim.

    > czym strony w sądzie cywilnym mogą się pieniaczyć.

    Sam ostrzegasz że głupie nalepienie nalepki z karnym kutasem spowodowało
    sporą kare finansową. Tutaj będziesz namawiał do przepychania gdzie
    rekompensata za silnik może być dwudziestokrotnie wyższa?